lauantai 10. maaliskuuta 2012

Vuoden mutsi


Sain Terhiltä tällaisen tunnustuksen. Kiitos! Olen kovasti otettu!

Tunnustukseen kuuluu jatkaa loppuun seuraavat lauseet ja jakaa tunnustus eteenpäin.


1. Tunnen itseni vuoden mutsiksi, kun..

..saan jonkun lapsista paremmalle päälle, kun hän on kiukkuinen tai kun tehdään lasten kanssa yhdessä jotain ja meillä kaikilla on oikein kivaa. Tai kun lapsi käpertyy kainaloon. Ja viime aikoina ei ole ollut Armaksen hymyä voittanutta!


2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on..

..olla kärsivällinen silloin kun on kiire tai kun ollaan kaikki väsyneitä. Ja juuri väsymyksen ja kiireen sietäminen on haastavaa.


3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on..

..se, että hän sanoo rakastavansa minua. Huippuhetkiä on myös ne, kun joku lapsista päättää ihan itse auttaa ja tekee jotain kotitöitä omasta aloitteesta.


4. Kello 12 yöllä olen yleensä..

..unten mailla. :)


5. Kello 8 aamulla olen yleensä..

..syömässä aamupalaa Adan ja Alvan kanssa, yleensä Armas sylissä samalla hoputtaen Airia pukemaan, että hän ehtii kouluun.


6. Haluaisin sanoa lapseni isälle, että..

..rakastan häntä! Se tulee sanottua aivan liian harvoin. Olen hänelle äärettömän kiitollinen, että hän tekee kaikkensa, jotta perheellämme on hyvä olla ja että me pärjäämme taloudellisesti. <3


7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että..

..olen onnellinen, kun he asuvat niin lähellä meitä ja auttavat lasten kanssa niin usein. Haluaisin myös kiittää äitiä siitä, että hän kuuntelee ja ymmärtää, vaikka en sanoisikaan mitään. Olet rakas! <3


8. Viimeksi kiroilin, kun..

..jaa, enpäs osaa sanoa. Aivan liian usein pääsee ärräpää suustani. :/


9. En ole koskaan osannut..

.. tehdä spagaattia. :D


10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on..

..uppoutua keskusteluun hyvän ruoan ja juoman parissa kera oman rakkaan tai hyvän ystävän. :)


Annan tämän tunnustuksen Jassulle, Mallalle ja Hannalle!

2 kommenttia:

  1. Nöyrin kiitos! Vähän kyllä hävettää ottaa tällaista "vuoden äiti"-palkintoa, sillä enhän ole mitään verrattuna sinuun! :-D
    Sinä olet kyllä omasi taatusti ansainnut!

    VastaaPoista

Iloa tuot, jos viestin mulle suot! <3