sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Trulleja ja vauvaloton uusi voittaja

Niin kuin monessa muussakin perheessä, täälläkin on aamupäivä mennyt trullihommissa. Sen jälkeen onkin loppupäivä otettu rennosti ja syöty saalista. :) Olin yllättynyt kuinka vähän täällä meillä päin oli trulleja liikkeellä. Viime vuonna oli ihan hirmuisesti ja sen mukaan olin tänäkin vuonna varautunut. Nyt on aikas paljon ylimääräisiä herkkuja jäänyt itselle tuhottavaksi.. ja mä kun olen yrittänyt pitää tiukempaa linjaa tuon oman herkuttelun suhteen.



Arvoimme tänään myös vauvaloton uuden voittajan. Mieheni sanoi numeron seitsemän ja laskin alkuperäisestä postauksesta seitsemännen osallistujan ja hän oli Ida-Antonia! Joten ei muuta kuin laitapas yhteystietojasi tulemaan sähköpostilla kaarnakallio@gmail.com, niin laitan sulle palkintoa tulemaan! :)

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Ihania pikkutrulleja siellä! Samoissa puuhissa meni meilläkin tämä aamupv. Hei, kiitos kutsusta, palaan asiaan :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja pikkutrulleja ;)! Meiltä lähti kolme pikkunoitaa, esikoinen valitettavasti kolmatta päivää 39asteen kuumeessa. Saalis luonnollisestikin jaettiin kyllä kaikkien kesken- ja se oli valtava ;)!

    Meilläkin kävi ihmeen vähän trulleja, jännä juttu!

    Halitus!

    VastaaPoista
  3. Ihania noitia siellä ollut liikenteessä, mukavaa pääsiäisviikkoa!

    VastaaPoista
  4. Oih, mahtavaa, Kiitos :)

    Ja ihana virpojakolmikko teillä, munia tuli todellakin hurja määrä :)

    VastaaPoista

Iloa tuot, jos viestin mulle suot! <3