tiistai 27. syyskuuta 2011

Talvea odotellessa :D

Otin tänään töistä sovitettavaksi toiset talvivaatteet tytöille. Aiemmin olen ostanut Alvalle Cupcaken harmaan pilkkuhaalarin ja Airille Minymon ruutuhousut ja Lennen lilan takin. Ada sai mummulta synttärilahjaksi Cupcaken pilkkutakin ja siihen pinkit housut.  Mutta kuten aikaisempinakin talvina, tulee meille täksikin talveksi vielä toiset setit. Näitä sitten soviteltiin ja kokeiltiin kuinka lumienkelien teko keskellä olohuonetta onnistuu.






Meidän talvesta löytyy siis Didriksons, Cupcake, Lenne ja Minymo. Ja meidän puolesta talvi saa nyt tulla. :D

2 kommenttia:

  1. Kyllä onkin ihanat talviasut :)!!Meillä ei ole ollut kuin Lenneä kerran, voisi olla toisenkin jos löytyy oikeaa kokoa ja kuosia ;).

    Cupcakea meillä ei ole ollutkaan, aina sopivat koot loppuunmyytyjä :(. Tykkään kyllä kovasti Ticket2Heavenistä ja myös Jonathanin hinta-laatusuhde on hämmästyttävä :).

    Mutta älä nyt rouva-hyvä siellä talvea toivottele tervetulleeksi! Mun puolesta joulukuu olisi OK, heh.

    Mukavaa viikonlopun jatkoa!

    Haliterkuin Minna :)

    VastaaPoista
  2. Minna: mä olen tykännyt Lennen hinta-laatusuhteesta, varsinkin välikausivaatteissa. Talvivaatteet ovat Lennellä perinteisen paksuja ja meillä tytöt ovat tykästyneet Minymon ohuuteen. Cupcaken talvea kokeillaan nyt ekan kerran.

    Mulla tökkii tuossa T2H:ssa kaksi asiaa. Ensiksikin nimi, siinä on mun mielestä ikävä kaiku ja sitten musta ne on aika kalliita.

    jonathania oli yks talvi miehen vanhemmilla lapsilla ja pojat housut vaihdettiin talven aikana kolme kertaa, kun menivät teippauksien vierestä rikki muutaman kerran käytön jälkeen. Tytön haalari kului kanssa tosi nopeasti puhki. Samana talvena mun lapsilla oli Reimatecia ja se oli aivan yhtä surkea kokemus. :(

    Meillä Minymo on kyllä kestosuosikki, niin äidillä kuin tyttärillä. Siinä on hinta-laatusuhde kohdallaan.

    Ja älä pelkää, en minä talvea vielä manaile saapuvaksi. ;) (paitsi mitä lähemmäs tammikuuta päästään, sitä nopeammin saadaan pikkuinen kotiin. :D)

    VastaaPoista

Iloa tuot, jos viestin mulle suot! <3